وزیر فرهنگ: جامعه هنری به آداب و رسوم دینی مقید هستند

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جامعه هنری را از نجیب‌ترین و با اصالت‌ترین مردم کشور و مقید به آداب و رسوم دینی دانست و گفت: ما هم در وزارتخانه، خود را موظف به پیگیری دغدغه‌های ایرانیان متدین و غیرتمند و رفع منکر می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه جمعه -۲۹ بهمن- در رشته توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: هنرمندان کشور عزیزمان از نجیب‌ترین و با اصالت‌ترین مردمان سرزمینمان هستند که برای سربلندی این آب و  خاک تلاش می‌کنند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: جامعه هنری به آداب و رسوم دینی مقید هستند و از هر نوع توهین و جسارت به باورهای ایمانی جامعه ایرانی اعلام انزجار و بیزاری می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خود را موظف به پیگیری دغدغه‌های ایرانیان متدین و غیرتمند و رفع منکر می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین امشب در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر درباره حواشی ایجاد شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: اگر اتفاقی در بخشی رخ دهد و یک اظهار نظر نادرستی مطرح شود، مورد تایید کسی نیست و همه از آن ابراز انزجار دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه یک خطای فردی را نباید به جامعه هنری تسری داد، بیان کرد: این کار به دور از انصاف است. جامعه هنری کشور، پاک، عفیف، پیشتاز عرصه های اجتماعی و فرهنگی است و همیشه حوزه فرهنگ و هنر مورد تکریم آحاد جامعه قرار دارد، اما در عین حال از تکدر خاطر عموم‌ جامعه ایمانی که دلسوزانه ابراز نگرانی کردند، عذرخواهی می‌کنیم. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha