۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84654746
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ نفر از اراذل و اوباش ارومیه دستگیر شدند

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۹
کد خبر: 84654746
۲ نفر از اراذل و اوباش ارومیه دستگیر شدند

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ نفر از اراذل و اوباش شهرستان ارومیه که موجب مزاحمت در یکی از محلات این شهر شده بودند، با تلاش این پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ شمسعلی حق وردیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قدرت‌نمایی و تیراندازی و ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات ارومیه موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌ اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته متهمان را که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند، شناسایی کردند.

وی با اشاره به دستگیری این افراد در یک عملیات ضربتی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح جنگی شامل کلاشینکف و کلت کمری کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی با بیان اینکه نظم و امنیت، خط قرمز ماست، ادامه داد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha