عوامل قمه‌کشی در خیابان اصلی شهر بومهن دستگیر شدند

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر شرارت و قمه کشی و تخریب اموال در نیمه شب سه شنبه در خیابان اصلی شهر بومهن، عوامل ایجاد رعب و وحشت در مخفیگاهشان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد عبدیان روز شنبه در حاشیه پیگیری پرونده شرارت عوامل قمه کش، به خبرنگاران گفت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمین تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: به مخلان نظم و امنیت عمومی که با قدرت نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند هشدار می دهیم که پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت نمایی پوشالی خود امنیت و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است مختل و سلب کنند.

۹۴ نفر سارق در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، نیروهای این فرماندهی، ۱۳ نفر خرده فروش را دستگیر، بیش از ۹۰۰ گرم مواد مخدر کشف، ۹۴ نفر سارق سابقه دار دستگیر، ۱۴ دستگاه خودرو سرقتی و هفت دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف، ۳۲دستگاه خودرو  و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف و یک مورد باند مواد مخدر با اجرای حکم قضایی کشف و منهدم شدند.

عبدیان از اجرای طرح ضربتی مبارزه با اراذل و اوباش خبر داد و اظهار داشت: به منظور ارتقا امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی، ۱۹ نفر از اراذل و اوباش با هماهنگی دستگاه قضایی در پردیس شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات چندین قبضه سلاح سرد(چاقو، قمه، شمشیر و چماق) از متهمین کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی ۲۶ معتاد متجاهر پر خطر از سطح شهرستان پردیس جمع آوری و پس از سیر مراحل قانونی  به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

عبدیان اظهار داشت: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها، اماکن عمومی و خیابان ها از لوث وجودی معتادان متجاهر است.

توصیه های ایمنی پیشگیری از سرقت خودرو و موتور سیکلت

 وی درباره پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد: موبایل، اسناد، مدارک، وجه نقد، دسته چک و سایر اشیا با ارزش و قیمتی را در معرض دید و داخل خودرو قرار ندهند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: شهروندان اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر و سایر لوازم بازدارنده مجهز کرده و هنگام تعویض چرخ یا برطرف کردن نقص فنی اتومبیل در ابتدا از قفل بودن درب ها و بالابودن شیشه ها اطمینان حاصل کنند.

عبدیان با بیان اینکه رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی کارخانه تولیدکننده‌ نیز در سهولت سرقت موتورسیکلت تأثیر بسزایی دارد تصریح کرد: قطعات موتورها به راحتی اوراق شده و در بازار فروش قطعات دسته دوم و سرقتی به فروش می‌رسد و در این راستا افزایش ایمنی موتور سیکلت توسط کارخانه سازنده و مالک برای پیشگیری از سرقت، ضرورت دارد.

وی با تاکید برهمکاری و تعامل مردم با پلیس، بیان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیرمتعارف از افراد مخل نظم وامنیت عمومی و موارد خلاف را  با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha