۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84657627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرعت وزش باد در استان همدان به ۸۰ کیلومتر می‌رسد

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84657627
سرعت وزش باد در استان همدان به ۸۰ کیلومتر می‌رسد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی خروج سامانه بارشی از آسمان استان، سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در برخی از نقاط به ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

«محمد حسن باقری شکیب» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و به تدریج افزایش ابر پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: وضعیت آب و هوایی استان همدان در روزهای آینده پایدار است و بر همین اساس تا روز جمعه از بارش باران و برف خبری نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دلیل افزایش سرعت وزش باد امکان خسارت به تابلو های تبلیغاتی وجود دارد.

به گفته وی، از فردا سه شنبه دمای کمینه بیشتر نقاط استان سه درجه سانتیگراد کاهش و دمای بیشینه نیز سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: اسدآباد و ملایر با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و صفر درجه سانتیگراد ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha