دبیر مجمع بسکتبال: ۴ نفر تایید شدند / یک نفر پیگیر مراحل حضورش در انتخابات است

تهران- ایرنا- دبیر مجمع فدراسیون بسکتبال گفت: نامه تایید صلاحیت کاندیداهای این فدراسیون رسید که طی آن ۴ نفر تایید شد اما ممکن است در روزهای آینده این تعداد به ۵ نفر افزایش یابد.

منصور اردستانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به دلیل حفظ حرمت و جایگاه افراد اسامی را فقط به کاندیداها اعلام کردیم و همه چیز برای برگزاری مجمع فدراسیون بسکتبال در روز نهم اسفندماه فراهم است، البته نگرانی هایی داریم که آن را به مسئولان وزارت ورزش اعلام کرده و باید دید آنها در نهایت چه تدابیری را اتخاذ خواهند کرد.

وی ادامه داد: اسامی افراد تایید صلاحیت شده طی نامه ای به دست ما رسید، ‌ ۴ نفر تایید شده اند و یک نفر هنوز پیگیر مراحل کارهای خود است و این احتمال می رود تا در روزهای آینده و قبل از برگزاری مجمع بتواند امورات اداری خود را به سرانجام برساند. البته ما مراحل قانونی کار را آغاز کرده ایم و امروز دعوتنامه ها برای کاندیداها و اعضای مجمع ارسال شده و امیدوارم روند کار مطلوب باشد.

دبیر مجمع فدراسیون بسکتبال خاطر نشان کرد: نگرانی هایی داریم که به تیم ملی و پنجره جام جهانی باز می گردد، به دلیل انتخابات و عضویت چند ورزشکار در کمیسیون های مربوطه نگران هستیم این مسایل و رایزنی هایی که در حاشیه انتخابات صورت می گیرد موجب عدم تمرکز ملی پوشان شود. شاید این اتفاقات در این شرایط به سود بسکتبال نباشد اما ما تابع قانون هستیم و به وظایف خود عمل می کنیم.

اردستانی در واکنش به این سئوال که چرا اسامی ۴ کاندیداهای فدراسیون بسکتبال اعلام نمی شود، گفت: به دلیل حرمت افراد و این که شاید در روزهای آینده این مساله حل شود اسامی محفوظ خواهد ماند و تنها به کاندیداها و اعضای مجمع اطلاع رسانی می شود که این کار هم انجام شده و منتظر هستیم تا روز انتخابات تکلیف این فدراسیون مشخص شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha