۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84660752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاشمی: تیم بسکتبال قزاقستان فیزیکی بازی می‌کند اما ما فنی‌تر هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دیدار تیمش برابر قزاقستان گفت:‌ این دیدار شرایط خاص خود را دارد و آنها قوی‌ترین حریف ما هستند و فیزیکی بازی می کنند.

به گزارش ایرنا، مصطفی هاشمی ادامه داد:‌ قزاقستان تیمی است که شرایط بازی خود را دارد و بدون شک باید در این بازی حواسمان به همه ابعاد بازی باشد. میانگین قدی آنها بالاتر از ما بوده و باید روی سبد و در توپ گیری‌ها دقت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: آنها بازی فیزیکی را در برنامه دارند و از نظر میانگین قدی بهتر از ما هستند اما تیم ایران فنی‌تر بوده و بهتر در زمین بازی می‌کند. تیم ایران متعلق به من یا یک نفر خاص نیست و به همه مردم ایران وابسته است، اگر می بریم همه برده‌ایم و اگر ببازیم همه باخته‌ایم. بچه‌ها تا اینجای کار با تلاش و غیرت بازی کرده‌اند و در ادامه هم همینطور پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد غیبت لژیونرهای تیم ملی، گفت: باید با واقعیت و بر اساس داشته‌هایمان بازی کنیم. شرایط تیم الان این گونه است و با همین نفرات به مصاف قزاقستان و سوریه می‌رویم. 

تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی رفت پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳ روز پنج‌شنبه (۵ اسفندماه) به مصاف تیم قزاقستان و روز یکشنبه ۸ اسفندماه به مصاف سوریه خواهد رفت. این مسابقات به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

تیم ملی قزاقستان برای انجام این بازی وارد تهران شده و خود را آماده بازی برابر آسمان‌خراش‌های ایرانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha