کارت شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در سایت سنجش منتشر شد

تهران- ایرنا- سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) از امروز سه شنبه سوم اسفند ۱۴۰۰ در سایت این سازمان منتشر شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون مقطع دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در صبح روز جمعه ششم اسفندماه ۱۴۰۰ در ۹۶ شهر کشور برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون‌ یاد شده، برای دریافت کارت شرکت در جلسه امتحان باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند با وارد کردن «شماره پرونده و سریال ثبت نامی»، «شماره پرونده و کد پیگیری»، «شماره پرونده و کد ملی» و «شماره پرونده و شماره داوطلبی» از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده در کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

عبدالرسول پورعباس شامگاه دوشنبه با تاکید بر ضرورت توجه به حفظ سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون دکتری در شرایط کرونایی اعلام کرده بود: به منظور تسهیل تردد داوطلبان و نیز رعایت فاصله اجتماعی در شرایط کرونایی، آزمون دکتری در ۹۶ شهر، ۱۸۹ حوزه اصلی و ۵۹۷ حوزه فرعی با بکارگیری ۵۹۰۵ سالن و کلاس بزرگ برگزار می‌شود.

 رییس سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داده بود: با توجه به شرایط فعلی به منظور رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی وزارت بهداشت در هر سالن بطور متوسط حدود ۳۰ تا ۳۲ داوطلب مستقر می‌شوند تا فاصله ایمنی و تمامی نکات بهداشتی و ضدعفونی کاملا رعایت شود.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha