۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84659018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ مربی و پنج بازیکن مهدیشهری در ترکیب تیم ملی هاکی ساحلی قرار گرفتند

سمنان- ایرنا- دبیر هیات هاکی استان سمنان گفت: ۲ مربی و پنج بازیکن مهدیشهری در ترکیب تیم ملی هاکی ساحلی آقایان برای مسابقات بین‌المللی انتخاب شد.

محمدعلی ملک احمدی روز  سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: محمودرضا عربیان و محمد رشیدی ۲ مربی تیم ملی هاکی ساحلی و حسن رضاییان، حامد رضاییان، علیرضا پورعباسیان، محمدتقی میرزاییان و حسین قهوری پنج بازیکن مهدیشهری حاضر در ترکیب تیم ملی هاکی ساحلی هستند.
وی بیان کرد: طی ابلاغی که از سوی بهرام قدیمی،  رئیس فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران صادرشده است، محمد رشیدی عضو هیات علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌ عنوان مربی بدنساز تیم ملی هاکی ساحلی آقایان ورزشکاران را همراهی می‌کند.

دبیر هیات هاکی استان سمنان ادامه داد: تیم ملی هاکی ساحلی برای اولین بار در کشور تشکیل شده و این رویداد ارزشمند است و از استان سمنان پنج بازیکن و ۲ مربی در ترکیب اعضای تیم ملی قرار دارند.

ملک‌احمدی تصریح کرد: اردوی تیم ملی هاکی ساحلی آقایان به‌ منظور آماده‌ سازی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، از بیست و هشتم  بهمن در شهرستان تالش استان گیلان آغاز شده و امروز سوم اسفندماه به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: ورزشکاران تیم ملی هاکی ساحلی بهار ۱۴۰۰ میزبان مسابقات آسیایی خواهند بود و به همین دلیل تمرینات را به صورت فشرده آغاز کردند و تا با آمادگی جسمانی بالا بتوانند جایگاه نخست رقابت های پیش رو را از آن خود کنند.

دبیر هیات هاکی استان سمنان گفت: مهدیشهر تنها شهرستان استان است که در زمینه رشته ورزشی هاکی در رده قهرمانی فعالیت دارد و انتظار می‌رود مسوولان در زمینه رفع کمبودها بیش از پیش تلاش کنند.

به گزارش ایرنا،محمد رشیدی، عضو هیات علمی گروه تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، دارای رتبه علمی استادیاری در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی – فیزیولوژی ورزشی است که تألیف و ترجمه چندین جلد کتاب، مقاله و ارائه طرح‌های پژوهشی را در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha