۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84659590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا در چهارمحال و بختیاری ۴ قربانی دیگر برجا گذاشت

شهرکرد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با احتساب فوتی‌های جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در استان به یک هزار و ۷۸۵ نفر رسید.

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۳۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که از این تعداد ۴۹ بیمار بستری شدند و ۲۷۶ بیمار نیز سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی، مجموع بستری‌های کرونا در استان را ۲۶۲ نفر اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد، ابتلای ۲۰۰ نفر به بیماری کووید ۱۹ قطعی شده است و مابقی بیماران منتظر جواب آزمایش هستند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تعداد بیماران بدحال در استان، تصریح کرد: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

احمدی با بیان اینکه تاکنون از ۳۵ درصد جمعیت استان نمونه‌گیری شده است، ادامه داد: تاکنون ۲۸۴ هزار و ۲۱۳ مورد نمونه‌گیری تشخیص مولکولی در استان انجام شده که بر اساس آن ۹۵ هزار و ۱۲۰ مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را ۵۸ درصد اعلام و تاکید کرد: برای مهار ویروس کرونا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بالای ۸۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، کیار، بن، سامان، لردگان و کوهرنگ در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان خانمیرزا در وضعیت نارنجی (پرخطر) شیوع کرونا قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha