۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84660888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: توجه به اقتصاد ورزش در دستور کار استان قرار دارد

قزوین -ایرنا- استاندار قزوین گفت:توجه به اقتصاد ورزش و ایجاد ارزش افزوده در این حوزه در دستور کار ما قرار دارد و برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی آکادمی باشگاه شمس آذر قزوین، افزود: در استان ظرفیت های انسانی خوبی برای انجام امور خیرخواهانه و کسب افتخارات ورزشی وجود دارد که برای نیل به این هدف نیاز به سرمایه گذاری است.
وی گفت: بخشی از این سرمایه گذاری باید توسط دولت انجام شود که در گذشته انجام شده، هرچند بخشی از زیرساخت های ورزشی استان هنوز تکمیل نشده است.
اعلایی افزود: بخشی دیگر سرمایه گذاری باید با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شکل بگیرد که به این منظور توجه به ورزش و اقتصاد ورزش را در دستور کار داریم.
وی گفت: ما برنامه ریزی می کنیم تا درآمد و ارزش افزوده از ورزش کسب شود و فعالان اقتصادی استان برای حمایت از ورزش وارد میدان شوند.
استاندار قزوین گفت: متاسفانه، استان قزوین در مقوله آسیب ها به ویژه اعتیاد، شاخص های خوبی ندارد و ما نگران آن هستیم و در اعتیاد دانش آموزان و دانشجویان رتبه ملی خوبی نداریم.
وی افزود:  یکی از راهکارهای مقابله با این آسیب ها توسعه ورزش است که باید به آن توجه داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم.
استاندار قزوین از معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خواست: نگاه ویژه ای به این استان پرظرفیت و آینده دار داشته باشند و استان نیز حمایت های لازم را در حوزه ورزش خواهد داشت.

افتتاح زمین چمن باشگاه شمس آذر با ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم گفت: این زمین چمن هفت هزار متر مربع مساحت دارد و عملیات اجرایی آن در استان از سال ۹۱ کلید خورد و یک میلیارد تومان هم از منابع دولتی برای آن هزینه شد.
عباس اعلایی مقدم گفت:سرمایه گذار این طرح نیز ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برای آن هزینه کرده و سرویس بهداشتی، رختکن و زمین را به بهره برداری رسانده تا به مدت ۳۰ سال استفاده کند.
وی گفت: با توجه به استعدادهای فوتبالی استان امسال، امتیاز لیگ دسته یکی بادران تهران را خریداری کردیم و امیدواریم با برنامه ریزی در آینده، یک تیم موفق را در استان داشته باشیم.
علایی مقدم با تشکر از سرمایه گذاران، افزود: این طرح، چندین سال نیمه کاره بود و تنها چمن مصنوعی استاندارد استان است که امروز با بهره برداری در اختیار جامعه ورزش قرار می گیرد.
در ادامه این مراسم زمین چمن مصنوعی آکادمی باشگاه شمس آذر قزوین افتتاح شد.
تیم شمس آذر قزوین قزوین در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha