۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 84660970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی فوتبال ذوب‌آهن: تساوی در مقابل سپاهان نتیجه بدی نیست

اصفهان - ایرنا - مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: درخط حمله موفق نبودیم و می‌توانستیم با ضربات ایستگاهی به گل برسیم اما در نهایت گرفتن مساوی در مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ نتیجه بدی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل همشهری خود سپاهان گفت: آن طور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی پیش نرفت و در خط حمله و ضد حمله با بی‌دقتی بازیکنان مواجه شدیم.

وی افزود: در ضربات ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم اما با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر از لحاظ نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشتیم، گرفتن مساوی در مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ نتیجه بدی نیست.

مربی تیم ذوب‌آهن ضمن عرض خسته نباشید به بازیکنان تیمش ادامه داد: وجود سرمربی تیم ما بر روی نیمکت تاثیر ۵۰ درصدی داشت اما امروز بدون حضور ایشان به این نتیجه رسیدیم.

پاشایی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر بازی محتاطانه دو تیم اظهار کرد: درطول هفته تمرینات خوبی داشتیم و برای استفاده از ضد حملات و رسیدن به گل برنامه‌ریزی کردیم اما شرایط بازی و استرس باعث به هدر رفتن توپ در زمین شد.

وی همچنین در پاسخ به دیگر سوال خبرنگاران مبنی بر بی‌انگیزگی در بازیکنان ذوب‌آهن برای خلق یک بازی هجومی در مقابل سپاهان تصریح کرد: نسبت به نیم‌ فصل اول تلاش بیشتری برای تقویت خط حمله داشتیم و در نیمه اول این بازی با از دست دادن پنالتی توسط تیم حریف و اخراج یک بازیکن از آن‌ها در نیمه دوم کار را برای ما راحت‌تر کرد اما انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم و به بازیکنانم بابت تلاششان خسته نباشید می‌گویم.

وی در پایان خطاب به هواداران ذوب‌آهن گفت: در بازی‌های آینده خریدهای جدید تیم عملکرد خودشان را به خوبی نشان خواهند داد و به هواداران قول می‌دهیم که از بهترین ترکیب و سیستم برای کسب امتیازات استفاده کنیم.

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، روز چهارشنبه ذوب‌آهن در دیداری حساس مقابل همشهری خود سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان به تساوی صفر صفر دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha