نقش نظام مهندسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار تاثیرگذار خواهد بود

شیراز- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان، می‌تواند در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار ایفا کند.

محمود رضا طالبان، روز پنجشنبه ضمن گرامیداشت پنجم اسفند روز مهندسی افزود: در شرایط فعلی ساخت مسکن به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی کمک کند.
او ادامه داد: همکاری و همدلی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس در عرصه اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار سرنوشت ساز و مهم است و این سازمان می‌تواند در سرعت بخشی و روان سازی اجرای پروژه‌های این طرح منشا خدمات مفید و ارزنده‌ای در این زمینه قرار باشد.
طالبان، با اشاره به فاصله ایجاد شده بین شعارهای روزهای ابتدایی تاسیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با امروز گفت: آن زمان دغدغه فرهنگ مهندسی و تربیت مهندس در جهت اعتلای نام مهندسی بود و امروز نگران خدشه دار شدن نگاه جامعه نسبت به جامعه مهندسان هستیم و می‎کوشیم گام‌هایی برداریم که جایگاه این سازمان در بین شهروندان مقبولیت بیشتری یابد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان فصل جدید و مشترکی در مناسبات بین دولت و سازمان نظام مهندسی و تحقق شعارهای اولیه سازمان نظام مهندسی آغاز کنیم و در این مسیر گام برداریم.
پنجم اسفندماه در تقویم رسمی به عنوان روز بزرگداشت خواجه نصرالدین طوسی و روز مهندسی نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha