۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84663105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش باران در مناطق استان قزوین ادامه می‌یابد

۷ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۴
کد خبر: 84663105
بارش باران در مناطق استان قزوین ادامه می‌یابد

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: بارش باران که از عصر روز گذشته، برخی نقاط استان را در برگرفته است، امروز نیز ادامه می‌یابد.

مریم بهروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران در برخی از مناطق استان امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر ادامه می یابد ضمن آنکه شب گذشته علاوه بر باران در برخی از مناطق شاهد بارش تگرگ همراه با رعد و برق بودیم.

وی اضافه کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، خروجی مدل ها نشان می دهد که همچنان عبور پیاپی امواج را خواهیم داشت که این مساله باعث می شود در برخی از مناطق، بارش باران را داشته باشیم ضمن آنکه پدیده غالب امروز به ویژه در بخش های غربی وزش بادهای به نسبت غربی است.

به گفته این کارشناس هواشناسی، از فردا تا سه شنبه جوی بدون بارش برای استان پیش بینی می شود و به لحاظ دمایی نیز طی این مدت تغییرات محسوسی نخواهیم داشت.

بهروزی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آوج با سه و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای مرکز استان نیز طی این مدت از پنج تا ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha