۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84664440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: جوانان منتظر اقدامات اثرگذار در کردستان هستند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امیدواریم دولت با اقدامات بزرگ در استان، منشا رفع بسیاری از مشکلات باشد، چراکه جوانان این خطه چشم انتظار کارهای اثرگذار هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: امیدواریم با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری کشور، اتفافات خوبی در کردستان بیافتد و با آغاز عملیات اجرایی این مناطق در استان، حتما این اتفاق خواهد افتاد.

وی از مسوولان خواست برای خدمت به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و افزود: براساس روایات، سه عامل پیمان شکنی، رها شدن از سنت و تفرقه افکنی یا تک روی، باعث عدم موفقیت در کار و زندگی می شود که مدیران باید آن را مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امیدواریم با تلاش مسوولان، شاهد رفع مشکلات به ویژه بیکاری و رونق اشتغال و اقتصاد در استان باشیم.

 

نمایندگان و دولت کنار هم باشند

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: کردستان ظرفیت های خیلی خوبی دارد و یکی از بهترین ظرفیت‌ها، وجود جوانان توانمند و انقلابی است که می تواند شرایطی را فراهم کند تا استان را در مسیر توسعه قرار دهیم.

شیوا قاسمی پور با اشاره با ظرفیت های خدادادی در کردستان و ضرورت استفاده از این پتانسیل، ادامه داد: می طلبد مسوولان استان چه در مجلس و دولت در کنار هم باشند و زمینه توسعه استان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال تثبیت جایگاه خود نباشیم و از مسوولیت خود به نحو احسن برای خدمت به مردم استفاده کنیم، افزود: مهمترین مشکل ما در کردستان، بیکاری و اشتعال جوانان است و که امیدواریم با اجرایی شدن مناطق آزاد تجاری مریوان و بانه، شاهد سرمایه‌گذاری، اشتغال و امنیت پایدار باشیم.

 

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تشویق سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد تجاری

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: در مناطق آزاد دنبال واردات و قاچاق نیستیم و براساس سیاست های تعریف شده، هدف رونق تولید و صادرات در راستای رفع محرومیت و بیکاری است.

بهزاد رحیمی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد به امنیت پایدار کمک می کند، اضافه کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قانونی در مناطق آزاد، باعث تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری شویم و این مهم را حتما در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

ماموستا فایق رستمی، نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم با بیان اینکه ایجاد مناطق آزاد تجاری، باعث رونق استان خواهد شد، افزود: مسوولان باید در کنار امنیت دفاعی، به امنیت معیشتی مردم هم توجه کنند چراکه امنیت معیشتی به امنیت پایدار اقتصادی منجر خواهد شد.

وی بر ضرورت استفاده از نیروی جوان و منابع طبیعی و خدادادی استان برای دستیابی به توسعه تاکید کرد و گفت: حصور پررنگ فعالان و سرمایه گذاران، جوانان و همکاری دستگاه های مربوطه، موجب تسهیل در اجرای مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان می شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha