بهبود حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی هرمزگان در دستورکار قرار گیرد

بندرعباس- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بهبود حقوق و مزایای مجموعه کارکنان سازمان بهزیستی باتوجه به حجم و گستردگی کار در این مجموعه ضروری است و باید در دستور کار سازمان مرکزی این مجموعه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا،علی رئوفی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی هرمزگان افزود: سازمان بهزیستی با جامعه هدف بزرگی در ارتباط بوده و کار در این مجموعه بسیار سنگین و طاقت فرسا است که بایستی بیشتر توجه شود.
وی بیان داشت: حجم ماموریت های سازمان بهزیستی و کارکنان آن در زمینه های مسائل مرتبط با معلولان، کودکان کار، معتادان و بیماران جسمی و روانی، گسترده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: بهره گیری از منابع انسانی داخلی  بهزیستی برای پست های مدیریتی به دلیل آشنایی افراد با نقاط قوت و ضعف سازمان از اقدام‌های بوده که با نتیجه مناسبی همراه خواهد بود.
جهانشاهی ادامه داد: توجه و تقویت منابع انسانی در دستگاهای اجرایی به ویژه سازمان بهزیستی زمینه ساز موفقیت آن‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه ها است.
وی گفت: تغییر مدیران با روی کار آمدن دولت های جدید امری طبیعی و پذیرفته شده با هدف چرخش نخبگان و ایده ها و همچنین ایجاد خلاقیت، نوآوری و ابتکار است.
در این آیین «سمیرا جهانشاهی» به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی هرمزگان معرفی شد و از زحمات «حسن نژاد» مدیرکل سابق این اداره کل قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha