۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84659384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت به جامعه هدف بهزیستی، نیازمند عزم جهادی است

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶
کد خبر: 84659384
خدمت به جامعه هدف بهزیستی، نیازمند عزم جهادی است

شهرکرد- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی، مووسسات غیردولتی وتوانمندسازی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: خدمت به جامعه هدف بهزیستی، نیازمند عزم جهادی است. 

به گزارش ایرنا، امیرحسین عرب‌زاده روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری، افزود: وظایف و ماموریت‌های سازمان بهزیستی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تنها بر عهده بهزیستی نیست و سایر ادارات و سازمان‌ها از جمله شهرداری، فرمانداری‌ها، مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد و خیران در این امر باید تلاش کنند تا خدمت‌رسانی بی منت به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۹۵ هزار نفر زیرپوشش بهزیستی هستند، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی از جمله خیران و دستگاه‌های اداری در کنار بهزیستی برای خدمات رسانی استفاده کرد.

معاون بهزیستی افزود: امروز در همه حوزه‌ها به خصوص حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق و همه مسائل که مربوط به پیشگیری، نیازمند همکاری بین دستگاهی و تلاش بیشتر است تا با حفظ کرامت انسانی و در قالب کار جهادی این مشکلات بررسی و رفع شود.

به گفته وی، اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور در دولت جدید است که این سیاست‌ها به استانها ابلاغ شده تا مدیران و کارکنان بهزیستی استان‌ها علاوه بر پوشش همه ماموریت‌های بهزیستی، در این سه حوزه تلاش بیشتری کنند.

عرب‌زاده با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی محدود به زمان خاص نیست، یادآور شد: در سازمان بهزیستی باید در تمام شبانه‌روز خدمت‌رسانی انجام شود و ارائه خدمات در مناطق دور افتاده، سخت‌گذر و محروم باید در اولویت برنامه‌ها و بازدیدهای مدیران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مددکاری به عنوان اصل،شالوده و راهبرد اصلی سازمان بهزیستی است.

به گزارش ایرنا، در آیین معارفه مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری از زحمات نرگس عسگری تقدیر و علی نصیری به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

علی نصیری پیش از این کارشناس حوزه پیشگیری، معاون مشارکت مردمی و سرپرست بازرسی سازمان بهزیستی چهامحال و بختیاری فعالیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha