نمایندگان ۲۶ نهاد و وزارتخانه در گلستان میز خدمت برپا می‌کنند
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به گلستان، برنامه میزخدمت ۲۶ نهاد، وزارتخانه و سازمان دولتی و حاکمیتی برای بررسی مشکلات مردم استان اعلام شد.

بر اساس اعلام روز چهارشنبه استانداری گلستان، در این میز خدمت نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها که برخی از آن ها معاون وزیر هستند با برپایی میز ارتباط مردمی به مسائل و مشکلات شهروندان گلستان پاسخ می دهند.

شهروندان گلستانی برای حضور در این میز ارتباط مردمی می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به مراکز و مناطق تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در شانزدهمین سفر استانی روز جمعه هفته جاری به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت با سفر به گلستان ضمن افتتاح چند پروژه اقتصادی و اشتغالزایی از محل احداث برخی از طرح های عمرانی بازدید خواهند کرد .

نمایندگان ۲۶ نهاد و وزارتخانه در گلستان میز خدمت برپا می‌کنند

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

همچنین طبق اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، شماره تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت درخواست های مردم گلستان در ایام این سفر خواهد بود.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha