۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۸
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84669661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: تبیین افتخارات سپاه اولویت متولیان فرهنگی قرار گیرد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: تبیین افتخارات و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جامعه و از جمله برای نسل جوان باید اولویت متولیان فرهنگی در بخشهای مختلف این شهرستان قرار گیرد.

رضا نصیری روز پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد گفت: برخی تصور می کنند که سپاه تنها در زمان جنگ و با ماهیت نظامی در دفاع از دستاوردهای نظآم جمهوری اسلامی فعالیت دارد و اطلاع دقیقی از دستاوردهای قابل توجه فعالیتهای این ارگان در عرصه‌های خدمت رسانی، محرومیت زدایی و عمران و آبادانی مناطق مختلف و از جمله مناطق محروم و روستایی ندارند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی نسبت به افتخارات و خدمات و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز این ارگان در همه بخشها حضوری تاثیر گذار و قابل توجه دارد و متولیان و اصحاب فرهنگ و هنر باید افتخارات و عملکرد این ارگان را در مقابله با گروهکهای تکفیری و داعش، بسیج سازندگی، محرومیت زدایی و عمران و آبادانی از طریق گفت وگو و یا ایجاد بستر سخنرانی برای پیشکسوتان و فرماندهان سپاهی و یا دوران دفاع مقدس فراهم کنند.

فرماندار گناباد با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم جهاد تبیین بیان کرد: تبیین رشادتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون نیازمند تبیین و بازشناسی بیشتر است، در شرایطی که دشمنان به شیوه های مختلف به دنبال تحریف واقعیت ها و دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی هستند.

وی تاکید کرد: متولیان فرهنگی و دست اندرکاران ذیربط باید رشادتها و جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس ،سپاه و بسیج به عنوان ارگان انقلابی و جهادی را برای مردم بازگو کنند.

نصیری اظهار داشت: همچنین باید با حفظ کرامت و عزت و آبروی خانواده معظم شهدا و ایثارگران بدون هیچ گونه محدودیتی این قشر مورد حمایت بخشهای مختلف و متولیان مربوطه قرار بگیرند.

فرماندار گناباد در این جلسه بر برگزاری کرسی ها و نشستهایی با موضوع مهدویت و فرهنگ و همچنین معارف مهدوی و برگزاری دوره های آموزشی و آموزش ضمن خدمت با این موضوع برای پرسنل ادارات، فرهنگیان و دانشجویان در این شهرستان تاکید کرد.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ و معارف مهدوی باید به فرهنگ تاثیرگذار در جامعه تبدیل شود.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha