کشف ۶۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی و سه خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- کشف ۶۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گرمه، ۲۴ فقره کلاه‌برداری میلیاردی در بجنورد، کشف هشت دستگاه ماینر و دستبند پلیس بردستان سارق سابقه دار از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی در استان خراسان شمالی است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی گرمه روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جابجایی مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ می‌کند.

 سرهنگ مجتبی نظافتی با اشاره به اینکه ماموران محل تردد این خودرو را شناسایی کردند افزود: در نهایت از خودرو موردنظر  ۶۰۰ گرم  مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین کشف شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۲۴ فقره کلاه‌برداری میلیاردی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۴ مورد کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال در بجنورد کشف شد.

سرهنگ محمد غلامی با بیان اینکه در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف ازجمله خرید و فروش منزل  از آن‌ها کلاه‌برداری کرده‌اند گفت: کارآگاهان محل اختفای متهمان مورد نظر را شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه هشت نفر کلاه‌بردار سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

کشف هشت دستگاه ماینر

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی بابیان اینکه در پی اعلام خبری مبنی براینکه فردی اقدام به استفاده غیرقانونی از دستگاه‌های تولید رمز ارز دیجیتال در منزل خود می‌کند گفت: ماموران محل موردنظر را شناساییکردند  و در بازرسی از منزل این فرد تعدادهشت دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند کشف و توقیف شدند.
 سرهنگ تقی توئی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد گفت: ارزش این تعداد دستگاه ماینریک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دستبند پلیس بردستان سارق سابقه دار
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد ماموران در همین رابطه سه نفر سارق سابقه‌دار با ۶۳ فقره سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.
سردار سعید مطهری زاده بابیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده ۱۰ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۶۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل، مغازه، موتورسیکلت، داخل خودرو اعتراف کردند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha