دستگیری ۱۶ اراذل و اوباش در فاروج و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی فاروج گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل‌ و اوباش در این شهرستان ۱۶ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پوربه روز چهارشنبه، اظهار داشت: این تعداد  اراذل‌ و اوباش جرائمی چون نزاع و درگیری با سلاح سرد، عربده‌کشی و مزاحمت برای نوامیس، تیراندازی مسلحانه، درگیری با ماموران انتظامی مرتکب شده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از اراذل‌واوباش دستگیرشده اقلامی همچون فشنگ جنگی، ۲۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز، چند قبضه سلاح سرد و مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی فاروج یادآور شد: در این طرح تعداد هفت نفر از اراذل‌واوباش به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف چهار دستگاه ماینر

همچنین امروز رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی گفت: چهار دستگاه ماینر به ارزش ۷۴۰ میلیون ریال در بجنورد کشف و ضبط شد.

 سرهنگ تقی توئی اضافه کرد: فردی اقدام به نگهداری ماینر و استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی می‌کند که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان، محل موردنظر شناسایی شد، افزود: کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان شرکت توزیع برق به محل مورد نظر اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی افزود: در همین رابطه اموال مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف لوازم خانگی میلیاردی مسروقه

وی همچنین  از کشف ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ تقی توئی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و توزیع لوازم خانگی قاچاق در استان می‌کند که با هماهنگی مرجع قضایی، کارآگاهان به همراه نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به محل نگهداری کالای قاچاق اعزام شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه در بازرسی از محل موردنظر تعداد ۱۱ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: سه دستگاه ماشین لباس‌شویی، سه دستگاه ماشین ظرف‌شویی، پنج دستگاه جاروبرقی لوازم خانگی قاچاق مکشوفه توسط کارآگاهان از این مکان بود.

وی افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و کالای مکشوفه نیز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

سارقان تابلوهای اداره راه در چنگال پلیس

همچنین در خبر دیگری سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد جانشین فرمانده انتظامی مانه و سملقان با بیان اینکه در پی مفقودی تابلوهای جهت نمای اداره راه در چند جاده روستایی این شهرستان  موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت، گفت: در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد

وی افزود: از محل اختفای متهم تعداد زیادی تابلوی مسروقه کشف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

قائمی نژاد بابیان اینکه متهم به ۶ فقره سرقت تابلو جهت نما اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: این متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha