پایان پرافتخار یک ماموریت بزرگ

کرمانشاه- ایرنا- ماموریت مهم سرگرد شهید «پوریا نظری» در حفظ امنیت و آرامش مردم کرمانشاه با تقدیم جانش به نقطه پایان رسید؛ پایانی پرافتخار با یک تشییع باشکوه که نام این شهید را برای همیشه جاودانه و بلندآوازه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهید نظری بامداد جمعه ۱۳ اسفند در حوالی چهار راه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه و در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید.

پیکر شهید «پوریا نظری» روز شنبه پس از طی تشریفات و احترام نظامی، بر روی دستان هزاران شهروند قدردان کرمانشاهی و پرسنل ناجا تا خانه ابدی بدرقه شد.

در این مراسم که از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه یافت، مسئولان استان از جمله استاندار، رییس کل دادگستری، فرمانده قرارگاه سپاه نجف اشرف، فرمانده انتظامی و جمعی از خانواده معظم شهداء هم حضور داشتند.

پایان پرافتخار یک ماموریت بزرگ

پسر هشت ساله شهید نظری نیز در صف اول مراسم حاضر بود اما انگار هنوز در شوک وداع ناگهانی پدر غرق بود و باورش نمی شد زمان دیدار آخر است.

او البته هشت سال با پدر عشق بازی کرده و صدها خاطره شیرین با او دارد اما خواهرش که به زودی به دنیا خواهد آمد، در حسرت داشتن پدر، بزرگ خواهد شد؛ پدری که بی شک همیشه به او افتخار خواهد کرد.

پایان پرافتخار یک ماموریت بزرگ
پسر و خانواده شهید نظری با چشمانی اشک بار با شهید وداع کردند

شهید پوریا نظری پانصد و چهل و دومین شهیدی است که نیروی انتظامی استان کرمانشاه تقدیم انقلاب و امنیت ایران کرده است؛ او حدود یک ماه پس از شهادت سرهنگ «علی اکبر رنجبر» عروج کرد. شهید رنجبر هم ۱۴ بهمن در درگیری با اشرار شهر شیراز به شهادت رسید.

رویدادهای تلخی که همه نگاه ها را به سمت کم اثر بودن مجازات های قانون شکنان و حمایت ناکافی از پلیس برده است.

پایان پرافتخار یک ماموریت بزرگ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه مراسم تشییع امروز پس از آنکه قول دستگیری سریع عاملان شهادت سرگرد نظری را داد، بر ضرورت تشدید مجازات افراد قانون شکن تاکید و ابراز امیدواری کرد که مجلس و دولت حمایت بیشتر و عملی از مقابله ناجا با مجرمان مسلح بکنند.

«بهمن امیری مقدم»، استاندار کرمانشاه هم با تاکید بر حمایت استانداری از اقتدار پلیس در مقابله با مجرمان، گفت که این موضوع را در شورای تامین استان پیگیری خواهد کرد.

پایان پرافتخار یک ماموریت بزرگ

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha