۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۱۱
کد خبر: 84672103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار ایلام بر ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: شهرداران سیمای شهر را مد نظر قرار دهند.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان اظهار داشت:برای سازمان همیاری شهرداری ها انتخاب هیات مدیره و مدیر عامل باید با دقت و ظرافت انجام شود.

وی بر ایجاد تحولی در سازمان همیاری های استان تاکید کرد و افزود: این تحول در سایه برنامه ها و اجرایی کردن اقدامات موثر، عملیاتی می شود. 

استاندار ایلام با بیان اینکه سازمان همیاری می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های در اختیار، درآمدهای بالایی را ایجاد کند، یادآور شد: یکی ظرفیت‌های بسیار خوب، مرز مهران است که می‌تواند برای این سازمان بسیار موثر باشد.

بهرام نیا تصریح کرد: باید پس از انتخاب هیات مدیره در راستای ارتقاء درآمدزایی بیشتر در حوزه معاونت عمرانی اقدام و برنامه ریزی شود.

وی وضعیت مالی سازمان همیاری ها شهرداری استان را نامطلوب عنوان کرد و گفت: باید اقدامات و برنامه های بهتری برای درآمدزایی این سازمان پیش بینی شود.

استاندار ایلام تصریح کرد:هر شهردار باید خلاق باشد و از هر ظرفیتی استفاده کند؛ در واقع هنر شهردار به درآمدزایی و توجه به وضعیت سیمای شهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha