۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84672010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: پایش مستمر بازار تا پایان فروردین سال آینده ادامه دارد

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام گفت: پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت های اجناس برای جلوگیری از گران‌فروشی تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در بازدید سرزده از بازار شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهم ترین هدف این بازدید پایش وضعیت بازار و رصد و نظارت بر کنترل و توزیع مواد پروتئینی، حبوبات ، مواد غذایی و میوه و تره بار بود. 

وی افزود: امروز علاوه بر نظارت بر قیمت سطح بازار شهر ایلام بصورت ویدیو کنفرانسی با فرمانداران سایر شهرستان ها قیمت مرغ، گوشت، میوه و حبوبات و دیگر اقلام غذایی مقایسه شد.

استاندار ایلام ادامه داد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها بصورت روزانه و مستمر مهم ترین مطالبه مردم از مسوولان مربوطه است و بمنظور تحقق این مهم تا پایان فروردین سال آینده پایش قیمت ها با جدیت ادامه خواهد داشت.

بهرام نیا بیان داشت: امروز حضور در بازار بازخورد مثبتی را از سوی مردم در پی داشت و این مهم می طلبد که مسوولان همواره بازار را رصد کنند. 

وی اضافه کرد: امروز برای تعدادی از صاحبان مغازه که مشخص شد اقلام و اجناس را به قیمت خارج از نرخ مصوب به فروش می رساندند از سوی تعزیرات برگه های جریمه صادر شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسوولان‌ نظارت بر توزیع و تامین کالاهای اساسی است که این مهم در کنار افرایش کیفیت نان با جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم حاضر در بازار، اصناف و بازاریان از نزدیک در جریان ارایه خدمات به مردم در بازار میوه و تره بار، مرغ  قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات صادر کردند.

بر اساس این گزارش فرمانداران موظف شده اند که بصورت همزمان گزارش های خود از سطح بازار شهرستان های استان را برای استانداری ایلام اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha