پیام نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی درباره شهادت شیعیان پاکستان

تهران - ایرنا - نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پیامی سکوت و سانسور رسانه‌های غربی در برابر کشتار مسلمانان را موجب بی‌آبرویی مدعیان حقوق بشر عنوان کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن ربانی»، در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت جمعی از نمازگزاران مسجد پیشاور پاکستان، حادثه تروریستی علیه شیعیان را در راستای جنگ نژادپرستانه‌ی جریان استکبار توصیف کرد و افزود: اقدام تروریستی علیه نمازگزاران مسجد پیشاور پاکستان نشان از کینه جریان‌های ضداسلامی و افراطی از ترویج اسلام اصیل است.
متن این پیام به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خبر شهادت بیش از ۵۰ نمازگزار شیعه در حادثه تروریستی مسجد پیشاور پاکستان، موجب تألم و اندوه جامعه دینی به ویژه شیعیان جهان شد؛ این حادثه خونین را به پیشگاه امام عصر اروحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب و مسلمین جهان تسلیت عرض می‌کنم.
این جنایت وحشیانه، لکه ننگ دیگری را در کارنامه سراسر نژادپرستانه‌ی جریان‌های مدعی حقوق بشری و رسانه‌های غربگرا به ثبت رساند و آنها را بی‌آبروتر از گذشته کرده است، جریان‌هایی که در عملیات‌ رسانه‌ای خود، کشته‌شدگان اوکراین را مظهر مظلومیت معرفی می‌کنند و از سوی دیگر بر جنایت‌های کشورهای جنگ طلب و گروه‌های تروریستی در کشورهایی همچون افغانستان، یمن، سوریه و پاکستان لب فرو می‌بندند و با راهبرد سکوت و سانسور بر ترویج خشونت و اقدامات ضداسلامی و انسانی صحه می‌گذارند.
لذا باید از اقدام ستودنی و هوشمندانه مردم مسلمان به ویژه علمای دلسوز و فرهیختگان و دانشوران پاکستان در محکومیت شدید این جنایت و اظهار همدردی با خانواده عزیز شهدا و مجروحان این حادثه تلخ قدردانی نمود و از دولت پاکستان مصرانه انتظار داریم که دست‌های تفرقه‌افکن را قطع کرده و آرامش و آسایش ملت مظلوم این کشور را فراهم آورد.
گفتمان اصیل انقلاب اسلامی بی‎تردید خواهان وحدت امت اسلامی، حذف نژادپرستی، استکبار و طواغیت، و حامی هر مظلومی در هر نقطه‌ای از جهان است؛ از این رو در تبیین و آشکارساختن دست‌های پنهان و پلید استکبار و جریان‌های جنگ افروز و گروه‌های تکفیری، مقاومت و ایستادگی خواهد کرد.
در پایان، علو درجات شهدای مسجد شیعیان پیشاور و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان را از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha