۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84673513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستور جلب فرد قلع و قم کننده درختان بلوط بانه صادر شد

سنندج_ ایرنا_ دادستان شهرستان بانه گفت: دستور حکم جلب فرد خاطی که ۴۰۰ درخت و یک هزار و ۳۰۰ اصله نهال را در مسیر جاده سورین قلع و قمع کرده است، صادر کرد.

سعید اسکندری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تشریح جزئیات قلع و قمع درختان بلوط منطقه گردشگری سورین اظهار داشت: این فرد تعداد زیادی از درختان بلوط را قلع و قمع و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

وی ادامه داد: برای پیگیری و بررسی این موضوع از محل این حادثه بازید کردیم و مشاهده شد تعداد زیادی از درختان و نهال های بلوط با اره قطع شده است.

اسکندری با اشاره سابقه فرد خاطی در زمینه زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی اظهار داشت: فرد متخلف چند پرونده دیگر در زمینه تصرف اراضی ملی، تخریب منابع طبیعی و قطع درختان دارد که این پرونده در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی برای فرد خاطی تشکیل شده است، اضافه کرد: حکم جلب فردی که مشکوک به تخلف در این زمینه بود صادر شده و براساس قانون و با شدت با وی برخورد خواهد شد.

شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تعرض و تخریب منابع طبیعی با سامانه ۱۳۹ امداد جنگل کشور، سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی و شماره تلفن های ۳۴۲۴۴۴۸۵ و ۳۴۲۴۴۸۸۳ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری شهرستان بانه تماس بگیرند.

بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha