۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1882
کد خبر: 84674657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار فامنین: ترویج فرهنگ درختکاری میراث ما برای آیندگان است

همدان_ایرنا_ سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین گفت: ترویج فرهنگ درختکاری، توسعه فضای سبز و حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یک سنت حسنه و ارزشمند، میراثی است که از ما به آیندگان می رسد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، صمد جلیلوند در آیین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، افزود: آیین های ویژه روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی امسال با شعار «ایران سرسبز_ ایران قوی، همه با هم جهاد برای حفظ و احیای منابع طبیعی» برگزار می شود که باید از این فرصت مغتنم برای ترویج و نهادینه کردن سنت حسنه درختکاری و توسعه فضای سبز به نو مطلوب استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: هفته طبیعی و روز درختکاری فرصتی است تا این سنت حسنه را که از نیاکان ما بر جای مانده است به فرزندان خود آموزش دهیم.

جلیلوند گفت: در همین ارتباط ضروری است به رسم میراث‌داری و امانت‌داری با کاشت حداقل یک اصله نهال در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی و گسترش زندگی بر این کره خاکی، نقش موثری داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فامنین با بیان اینکه مشارکت مردم در حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز تکلیفی اجتماعی‌ است، افزود: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی است که هر فرد نشانه ای را به نام درخت از خود باقی بگذارد چراکه غرس نهال یکی از حسنات قابل توجه است.

فرماندار فامنین: ترویج فرهنگ درختکاری میراث ما برای آیندگان است

براساس این گزارش، فرماندار فامنین در این آیین که با حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان برگزار شد، اقدم به کاشت چند اصله نهال به پاس گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha