جشنواره ملی هِکاتم دانشگاه دامغان نفرات برتر خود را شناخت

سمنان-ایرنا- دبیر ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتم دانشگاه دامغان گفت: این جشنواره ملی دانشگاهی با اعلام نفرات برتر هر بخش به کار خود پایان داد.

مینا نُصوحی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتم دامغان، برگزیدگان خود را شناخت و نتایج داوری آثار بخش رقابتی و ویژه جشنواره اعلام شد. 

وی به نفرات برگزیده اشاره کرد و گفت: در بخش لوگو جشنواره حامد کسایی نسب نفر اول، رضا شفیعی به عنوان نفر دوم و زینب کیقبادی شایسته تقدیر شدند. 

نصوحی ادامه داد: حمیدرضا زُبِیری، ادریس جمالی و سارا بنایی در بخش پوستر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر و در بخش نقاشی دیجیتال نیز هدیه‌ یزدانی‌نیا نفر اول، نسیم صفوی دوم و حسن مَردوخی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند. 

وی به برگزیدگان بخش لوگو موشن اشاره کرد و گفت: نفر اول این بخش امین زیلویی، سپیده معلم نفر دوم و غزاله عرفانی شایسته تقدیر شد، همچنین در بخش موشن گرافیک سپیده معلم، امین زیلویی و صالح حکمتی فر به ترتیب اول، دوم و شایسته تقدیر شدند. 

نصوحی خاطرنشان کرد: در بخش عکاسی تبلیغاتی ششمین دوره از جشنواره دانشجویی هکاتم، سارا بنایی نفر برگزیده شد، همچنین در بخش عکاسی پرتره، منیتا سمیعی اول و مهزیار مهدی‌پور رتبه دوم را کسب کردند و مهدی‌پور و سامان خدایاری در بخش عکاسی آزاد اول و دوم شدند. 

وی افزود: در قسمت فیلم داستانی این جشنواره، اثر "فیلم دیگری" رتبه برتر را کسب کرد، فیلم "کانیبال" اثر مهتاب فرهادی دوم و فیلم "روایتی از یک خاک‌سپاری" اثر امیر صدیق سوم شد. 

دبیر ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتم دانشگاه دامغان گفت: این جشنواره با حضور یکهزار و ۱۵۰ اثر از دانشگاههای سراسر کشور با هدف توجه ویژه به دستاوردهای هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر، از تاریخ ۹ اسفندماه آغاز شد و شب گذشته با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد. 

به گزارش ایرنا، بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌ فیلم شامل فیلم داستانی، مستند، فیلم تجربی و ویدیوآرت، در شاخه عکس شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه گرافیک و انیمیشن دیجیتالی شامل نقاشی دیجیتال، هویت بصری، موشن گرافیک، لوگوموشن، انیمیشن داستانی، پوستر و لوگو برگزار شد. 

جشنواره هنرهای دیجیتال در سه دوره به صورت استانی برگزار و امسال برای سومین بار در سطح ملی برگزار شد. 

هکاتوم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتوم برای آن انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha