۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84675813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه‌های اجرایی بودجه های فرهنگی را هدفمند هزینه کنند

بجنورد- ایرنا- رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی بودجه‌ای تحت عنوان فرهنگی دارند که باید به صورت هدفمند و برای آسیب های اجتماعی هزینه شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز سه شنبه در هفتاد و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه نزاع و درگیری در ظاهر یک آسیب است اما  آسیب های بیشتری درزیر مجموعه آن است.

وی افزود: باید آسیب های اجتماعی ازجمله نزاع و درگیری ریشه یابی و علت آن بررسی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ریشه یابی در خصوص نزاع باید به صورت اصولی انجام شود، گفت: بازی های رایانه ای و عدم آموزش و آگاهی از پیامدهای نزاع و فضای مجازی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ایجاد نزاع در بین افراد است که باید با برگزاری دوره های آموزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنیم. 

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه علاوه بر راهکار مرحله دیگری نیز اضافه شود، گفت: در دانشگاه ها کارگروهی تشکیل تا تکلیف هر دستگاه اجرایی در خصوص این آسیب ها مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه این آسیب ها کل جامعه را دربر می‌گیرد گفت: برای تمامی دستگاه ها راهکارها و برنامه آن ارائه شود و پس از آن اجرایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha