۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84675895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 فرمانده انتظامی مهاباد: با عوامل فروش و توزیع مواد محترقه برخورد می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با عوامل توزیع و فروش مواد محترقه و خطرناک در سطح خیابان ها و معابر و حتی فضای مجازی این شهرستان برخورد و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

سرهنگ محمد توحیدی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه با موضوع چهارشنبه آخر سال افزود: توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش‌زا در سطح معابر شهری و حتی در بستر فضای مجازی منتظر برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی باشند.

وی با بیان اینکه سیاست برخورد انتظامی با این افراد تعامل و همکاری است، تاکید کرد: منافع شخصی تعداد محدودی از افراد نباید با هزینه سلب آسایش و به خطر افتادن امنیت دیگر شهروندان گره بخورد و نیروی انتظامی در این راستا خود را موظف به برخورد قاطع با این افراد می داند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: همچنین با خودرو و موتورسوران هنجار شکنی نیز که با انجام حرکات نمایشی، امنیت روانی را برای سایر شهروندان در این مراسم تهدید کنند نیز با توقیف وسیله نقلیه تا پایان روز ۱۳ فروردین برخورد خواهد شد.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه توصیه نیروی انتظامی برگزاری آیین چهارشنبه سوری و شادی مردم به محله محوری است، بیان کرد: از والدین انتظار داریم برنامه های خود را در کنار اعضای خانواده و با فرزندانشان برگزار کنند تا شاهد آسیب یا ناهنجاری در سطح این شهرستان نباشیم.

وی از اصحاب رسانه و فعالان حوزه فضای مجازی نیز درخواست کرد ضمن نشر مطالب پیشگیرانه با محوریت حوادث چهارشنبه آخرسال با چهره های مردمی و محبوب در خصوص نحوه صحیح برگزاری این آیین گفت و گو کنند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه هر یک از رسانه ها و نماینده سمن های مردمی پیشنهادات خود را در رابطه با نحوه برگزاری صحیح آیین چهارشنبه آخر سال اعلام کردند.

سالانه صدها نفر در کشور بر اثر استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال مصدوم شده و تعدادی نیز فوت می کنند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha