۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84433964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی مهاباد: خبرنگاران نقش مهمی در ارتقای امنیت جامعه دارند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در پیشگیری از جرایم و ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه دارند.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مهاباد با تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه نقش خبرنگاران در تأمین امنیت کمتر از نیروی انتظامی نیست و این افراد در برخی از عرصه ها جلوتر از آنها نیز حرکت می کنند، اظهار داشت: حرفه و حوزه کاری اصحاب رسانه به گونه ای که در بسیاری از مواقع به مثابه یک لشکر عمل کرده و در جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در جنگ اقتصادی بزرگی با دشمن به سر می برد و اصحاب رسانه می‌توانند در کنار نیروی انتظامی احساس امنیت را در جامعه ارتقا داده و توطئه دشمنان را در عرصه های مختلف خنثی کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: تجربه نشان داده است بیشتر پرونده های امنیتی و جرایمی همچون قتل هنگام مشارکت با اصحاب رسانه و خبرنگاران سریع تر به سرانجام می رسد از این رو تعامل با این قشر از جامعه برای نیروی انتظامی از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

وی رسانه را حلقه واسط بین مردم و مسوولان توصیف و بیان کرد: جهادگران عرصه رسانه در حوزه های مختلف کمک های شایانی به نیروی انتظامی می کنند که مصداق این امر کاهش جرایم بخش های مختلف  در جامعه است.

سرهنگ توحیدی ادامه داد: خبرنگاران متعهد و مسوولیت پذیر همواره با قلم‌ خود در تمام عرصه‌ها به ویژه در شرایط حساسی که کشور با آن مواجه است، در مسیر اعتلای ایران اسلامی با قوت گام برداشته‌اند که این میزان تعهد جای قردانی دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز از آمادگی لازم برای دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و مشاوره از طرف اصحاب رسانه را داشته و انتظار دارد تا آنها تجارب خود را در عرصه های مختلف به این نیرو انتقال دهند تا در انجام هر چه بهتر وظایف سازمانی خود از آن در ارتقای آرامش و امنیت در جامعه استفاده کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha