وحدت و انسجام‌ موجود در استان سمنان باید برجسته‌ سازی شود

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: وحدت و انسجام‌ موجود در استان باید برجسته سازی شود و برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه استان نیز به وحدت، همیاری و همکاری فعالان فضای مجازی استان نیاز داریم‌.

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی عصر سه شنبه در نخستین همایش فعالان فضای مجازی استان سمنان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، افزود: وحدت در استان سمنان بین علما، مردم، مسوولان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم، گام مهمی در جهت پیشرفت و بالندگی است. 

وی با بیان اینکه فضای مجازی پتانسیل‌های بالایی دارد، بیان کرد: دسترسی آسان به اطلاعات، به روز بودن اطلاعات، دریافت ایده‌های جدید علمی و پژوهشی، تجارت آنلاین و کاهش قابل توجه هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی، از مزایای فضای مجازی است. 

هاشمی اظهار داشت: یکی از معایب حضور در فضای مجازی، کاهش ارتباط عاطفی بین فرزندان و والدین، افزایش فاصله بین خانواده‌ها و کاهش دورهمی ها است که باید این معایب را نیز در فضای مجازی مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: اهمیت این فضا، مزایا و معایب بستر مجازی باید توسط افرادی که در حال استفاده از آن هستند درک شود و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در استفاده از این فضا مورد توجه باشد. 

هاشمی با بیان اینکه، استان سمنان استانی دانشگاهی با سطح سواد بالاست، گفت: یکی از افتخارات استان سمنان بالا بودن سطح سواد نسبت به میانگین کشوری است که این سطح سواد در بستر مجازی و رسانه‌ای نیز قابل مشاهده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha