استاندار خراسان رضوی: امنیت عمومی و روانی جامعه به هم مرتبط است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: امنیت، حاصل هم افزایی و تعامل همه ارکان مسوول و امری راهبردی است و حفظ امنیت عمومی، موجب امنیت روانی جامعه می شود. 

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری در دیدار با فرماندهان انتظامی استان افزود:با وجود همه مشکلات موجود، نیروهای انتظامی توانسته‌اند در مسیر حفظ امنیت جامعه گامهای موثری بردارند.

وی ادامه داد: انسجام و وحدت ۲ عامل مهم در پیشبرد همه امور است و تلاش ما حفظ و تقویت این ۲ مولفه در سراسر استان است و نیروی انتظامی با نگاه ارتقایی و رو به جلو باید گام بردارد و عوامل مخل امنیت را برطرف کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی نقش موثری در فرایندهای اقتصادی دارد و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب جلوگیری از اختلال اقتصادی می‌شود.
نظری با اشاره به تشکیل قرارگاه پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای اقتصادی استان اظهار کرد: کار قرارگاهی یعنی اقدام عملیاتی و با پشت میز نشستن کارها پیش نمی‌رود و باید وسط میدان بود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در این ایام حجم بالای زائر را در استان شاهد باشیم از این رو باید همه بخش‌های استان آمادگی کامل برای میزبانی مطلوب را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha