استاندار هرمزگان: تمهیدهای لازم برای خدمت‌دهی مناسب به گردشگران نوروزی اندیشیده شود

بندرعباس - ایرنا - استاندار و رییس ستاد اجرایی خدمات هرمزگان گفت: تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده و برای هر منطقه‌ای که جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده مسئول و مدیر تعیین شود.

مهدی دوستی روز چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات هرمزگان افزود: باید بسترها و امکانات لازم برای جذب بیشتر گردشگر در این استان فراهم شود و نهادهای مسوول در جهت رونق بیشتر اقتصاد گردشگری تلاش کنند.

وی ادامه داد: خودروهای مورد نیاز برای پاکسازی و نظافت سطح شهرها و خیابان ها به خصوص در شهر بندرعباس، با جدیت تامین شود تا برای ایام تعطیلی‌های نوروز شهرها تمیز بوده و هرمزگان پر از ظرفیت به خوبی به گردشگران نشان داده شود.

وی اضافه کرد: فرمانداران باید از محل های اسکان مسافران نوروزی بازدید و تدابیر لازم را در این اماکن اتخاذ کنند و ضمن تامین تمامی کالاهای مورد نیاز، پایش میزان ذخایر ارزاق عمومی را هم انجام دهند.

رییس ستاد اجرایی خدمات هرمزگان گفت: تامین کالاهای مورد نیاز، توجه جدی به تامین امنیت گردشگران، تامین آب محل های اسکان، آمادگی اماکن تفریحی و پیش بینی وضعیت آب و هوایی و مکان هایی جهت اسکان اضطراری در صورت نیاز، برای دادن خدمات مناسب به مسافران نوروزی در اولویت باشد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: نظارت و پایش گسترده در همه بخش‌ها به خصوص بازار انجام گیرد و ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای این منظور با گرانفروشی و دیگر تخلف‌ها برخورد قانونی شود، تمهیدهای لازم برای فعالیت بازار و بخش های خدماتی در ساعات شب و تا پاسی از نیمه شب بکار گرفته شود.

دوستی گفت: توجه ویژه به ایمنی دریا و نواحی ساحلی وجود داشته باشد و با نصب تابلوها، محل‌های ایمن برای حضور گردشگران در مناطق ساحلی و دریا، به خوبی اطلاع رسانی شود و در خصوص ایمنی ترددهای جاده‌ای و برخورد با تخلف‌های رانندگی در جاده‌ها آمادگی و تمهیدهای لازم، وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: گردشگری از مهم‌ترین مزیت‌های هرمزگان است بنابراین همه تلاش کنند تا برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به این استان رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha