سرمایه گذاری خارجی در استان کرمانشاه مورد حمایت است

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری خارجی در این استان از ابراز تمایل برای سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری در صنعت فولاد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد باباخانی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه هم که بارها اعلام کرده‌ایم از  سرمایه‌گذاری  خارجی در استان استقبال کرده و حمایت های لازم را به عمل می آوریم.

وی ادامه داد: این آمادگی برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان وجود دارد و قطعا بازخورد لازم برای افراد سرمایه گذار هم به همراه خواهد داشت.

باباخانی یادآوری کرد: هم اکنون معافیت مالیاتی ۲۰ ساله در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه برای سرمایه گذاران اجرا می‌شود که این مسئله جذابیت های زیادی برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در خصوص تهیه اطلس سرمایه‌گذاری استان نیز اظهار داشت: برای این کار تمامی دستگاه های ذیربط در مدت یک هفته اطلاعات زمین‌های صنعتی، کشاورزی، منابع ملی و زمین های قابل واگذاری و تغییر کاربری را احصا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دستگاه ها همچنین نسبت به تعیین میزان منابع آب، برق و گاز، محدوده های حفاظت شده زیست محیطی، میراث فرهنگی و نظامی به تفکیک شهرستان های استان مبتنی بر نقشه جغرافیایی اقدام کنند.

در این جلسه به درخواست‌های سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی رسیدگی و در خصوص آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

در استان کرمانشاه حدود هزار واحد صنعتی با اشتغال بیش از ۲۵ هزار نفر فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha