۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84678803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنوان بهترین کتاب سال دفاع مقدس به"فرزند کردستان" رسید 

سنندج-ایرنا- کتاب" فرزند کردستان" تولید واحد فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی "محمد علی صدر شیرازی" عنوان بهترین کتاب سال دفاع مقدس در بخش توطئه داخلی را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، رییس حوزه هنری کردستان روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: کتاب فرزند کردستان در ۱۰ فصل خاطرات حجت‌الاسلام "نورالدین حیدری"، اولین نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان که در بازه‌ای رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان، ریاست بنیاد مسکن، مسوولیت دادستانی سپاه کردستان و مسوول پذیرش سپاه و شورای نگهبان را نیز برعهده داشته است، روایت می‌کند.

امین مرادی افزود: کتاب فرزند کردستان در سال ۱۳۹۸ در هزار و۲۵۰ نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره انتخاب کتاب سال برگزیدگان ۱۵ بخش مختلف این رویداد مهم سالانه معرفی شدند که در بخش کتاب سال در گروه توطئه داخلی " فرزند کردستان " از تولیدات حوزه هنری استان از بین ۲۰ اثر این بخش عنوان برتر بهترین کتاب سال را از آن خود کرد.

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: در این دوره انتشارات سوره مهر حوزه هنری به عنوان ناشر برتر و کتاب "قرارگاه سری نصرت؛ خاطرات عباس هواشمی" به قلم عباس هواشمی (محصول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه‌ی هنری استان خوزستان) و کتاب «فرکانس ۱۱۶۰؛ این‌جا آبادان، صدای مقاومت و ایستادگی» نوشته‌ی فضل‌الله صابری (محصول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه‌ی هنری استان اصفهان) در گروه خاطره عناوین برتر را از آن خود کردند.

در این دوره از انتخاب کتاب سال دفاع مقدس داوری کتب با حضور بیش از ۸۰  نفر از کارشناسان و اساتید برگزار شد و در نهایت از ۲۷ کتاب منتخب، چهار ناشر، یک خادم نشر، ۲ داور، یک منتقد کتاب، ۲ فعال فرهنگی حوزه کتاب، یک نویسنده فعال، یک کتابخانه برتر و ۲ کتابدار تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha