۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84681153
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 84681153
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی  خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در اسفراین، هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه و سملقان و دستگیری ۲۱ سوداگر مرگ در شیروان از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته استان است.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی  اسفراین روز شنبه اظهار داشت:  ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کشف شد.

سرهنگ مجید یگانه پور با بیان اینکه در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی و انتقال آن به شهرستان را دارد که ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان با همکاری استان موفق به شناسایی متهم و خودروی وی در محور سبزوار به اسفراین شدند افزود: با هماهنگی انجام‌شده خودروی موردنظر توقیف و متهم نیز دستگیر شد.
وی افزود: متهم به همراه مواد مکشوفه به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری ۲۱ سوداگر مرگ در شیروان

جانشین انتظامی شیروان گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف مواد مخدر صنعتی و سنتی ۲۱ سوداگر مرگ دستگیر شدند.
 سرهنگ دوم مهدی خرمی گفت: در اجرای این طرح  تعداد ۱۳ واحد مسکونی مورد بازرسی قرار گرفت که در این راستا  ۱۴ نفر معتاد متجاهر و ۷ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شدند.
وی گفت: همچنین یک دستگاه خودرو توقیف، بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

کشف بیش از  هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در مانه و سملقان
فرمانده انتظامی مانه و سملقان با اشاره به اینکه در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر فروش و نگهداری مقدار قابل‌توجهی مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی دریکی از خیابان‌های شهر آشخانه می کند گفت: در نهایت محل موردنظر شناسایی و در بازرسی از محل مقدار  هزار و ۵۴۵ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.
 سرهنگ مهدی مهران فر گفت: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha