۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84682180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بابویی: باید خلا توسعه ورزش دانش آموزی را برطرف کنیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش دانش آموزشی گفت: یک از مشکلات اساسی استفاده از ابزار بسیار مهم برای جذب تعداد بالاتر از دانش آموزان است. در این موضوع خلا داریم و عاملی سبب شده تا معلمان نسبت به جذب دانش آموزان فاصله بگیرند و باید این خلا را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین بابویی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که یکبار دیگر به بنده اعتماد کردند تا بتوانم خدمتگذار ورزش دانش آموزی باشم. از مهم ترین برنامه‌های ما ظرفیت سازی برای آموزش نیروهای انسانی و توسعه رقابت‌های ورزشی برای دانش آموزان دختر و پسر، به ویژه در شهرستان‌ها و استان‌هاست.

وی افزود: یک از مشکلات اساسی استفاده از ابزار بسیار مهم برای جذب تعداد بالاتر از دانش آموزان است. یکی از برنامه‌های ما این است تا این کار را انجام دهیم و باید از ظرفیت معلمان و مربیان تربیت بدنی استفاده کنیم. در این موضوع خلا داریم و عاملی سبب شده تا معلمان نسبت به جذب دانش آموزان فاصله بگیرند و باید این خلا را تقویت و تلاش کنیم تا زمینه توسعه ورزش دانش آموزی ایجاد شود.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی عنوان کرد: همچنین به جد توجه به نیازهای معلمان و نیازهای مدارس را پیگیری می‌کنیم و در عرصه بین المللی یکی از سیاست‌های مقام عالی وزارت ورزش بحث شرکت فعال در رویدادها و مسابقات قاره‌ای و جهانی است که برای توسعه آن نیازمند جذب منابع و حامیان مالی، کمک دولت و مجلس هستیم.

وی با تشکر از مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم تا در روزهای مهمی که اکنون برای بودجه دولت بسر می‌بریم، تصمیمات خوبی برای اختصاص بودجه به فدراسیون ورزش دانش آموزی گرفته شود. پیشنهادات مناسبی مطرح شد و نگاه بسیار خوبی نمایندگان داشتند و دولت هم حمایت خوبی از این موضوع داشت. امیدوارم منابع لازم اختصاص یابد و ورزش دانش آموزی را توسعه دهیم.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار و «حسین بابویی» با کسب ۴۰ رای از مجمع انتخاباتی توانست برای چهار سال دیگر به ریاست فدراسیون برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha