۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84683621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ تیم استاندارد بر بازار نوروزی خراسان شمالی نظارت می کنند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: ۶ تیم سه نفره از کارشناسان این اداره کل با هدف استانداردسازی و بازرسی های ویژه در راستای حمایت از مصرف کنندگان در آستانه نوروز ۱۴۰۱ بر بازار استان نظارت می کنند.

فهیمه مهمان نواز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویژه عیدانه استاندارد با هدف نظارت بر بازار در آستانه ایام نوروز و پس از آن ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ با محوریت جهش کیفی و با هدف  نظارت بر بازار کالاها ، خدمات ، هتل ها و مهمانسراها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بازرسان اداره کل استاندارد خراسان شمالی در این طرح با نظارت بر این اماکن بر اساس لیست های مشخص، استانداردهای ملی ویژه هر صنف را بررسی می کنند.

مدیرکل استاندارد خراسان شمالی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران نوروزی دانست و بیان کرد: نظارت‌ها در بازار شب عید و این ایام تشدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح برابر قوانین، کالاها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل مضاعف، توزیع کالاهای فاقد پروانه استاندارد و پایین تر از حد کیفیت نظارت می شود.

مهمان نواز عنوان کرد: مصرف کنندگان، کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و از این طریق از ویژگی هایی نظیر نام واحد تولیدی، نشانی محل تولید محصول و اعتبار پروانه استاندارد آگاه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha