۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84684803
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت دانشگاهی سمنان به کمک حفاظت از منابع‌طبیعی می‌آید

سمنان- ایرنا- معاون توسعه‌مدیریت‌ومنابع‌ استانداری‌ سمنان ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش در عرصه های مختلف گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه های استان در راستای بهره گیری بهینه از حوزه‌های کشاورزی، مدیریت آب و حفاظت از منابع طبیعی مهم است.

به گزارش ایرنا، فاطمه منصوری روز سه شنبه در نشست علمی تخصصی همکاری دانشگاه ها با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، توجه به حوزه کشاورزی و مدیریت آب را از راهبردهای اساسی و چالش‌های اصلی استان دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه ها برای بهره گیری بهینه و ارائه راهکارهای علمی برای رفع چالش‌های پیش‌رو نقشی اثرگذار و حائز اهمیت دارد.

وی افزود: پژوهش یکی از محورهای اصلی و مهم در پیشرفت کشور و مهمترین ابزار دستیابی به توسعه ملی است.

منصوری، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی را شریک راهبردی جامعه و صنعت برشمرد و ادامه داد: در تدوین و اجرای برنامه های توسعه پایدار استان سمنان و کشور مراکز آموزی سهم مهمی دارند.

دفتر ارتباط با دانشگاه در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان با هدف زمینه‌سازی اجرای پژوهش های راهبردی و تقاضا محور در راستای توسعه استان سمنان توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افتتاح شد./

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha