۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84685572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا در چهارمحال و بختیاری یک قربانی دیگر گرفت

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 84685572
کرونا در چهارمحال و بختیاری یک قربانی دیگر گرفت

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: شمار فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان به یک هزار و ۸۳۲ نفر رسید.

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در شبانه‌روز گذشته ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که از این تعداد ۱۰ بیمار بستری شدند و ۱۶ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی مجموع بستری‌های کرونا در استان را ۱۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۸ بیمار وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان رو به کاهش است و تعداد موارد سرپایی و بستری در استان روند نزولی به خود گرفته است، تصریح کرد: این در حالی است که دید و بازدیدهای سال نو و تجمعات بازار شب عید تهدیدی برای افزایشی شدن کروناست و همچنان به مردم استان توصیه می‌شود که در دید و بازدیدها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

احمدی در خصوص مراقبت‌های آیین سنتی چهارشنبه‌سوری نیز تصریح کرد: والدین با نظارت بر فرزندان خود روزهای پایانی سال را ایمن سپری کنند چراکه چهارشنبه‌سوری در شرایط کنونی علاوه‌بر خطرات مالی و جانی ناشی از مواد محترقه و آتش‌زا خطر اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا را نیز در پی دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگبندی جدید شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، خانمیرزا، اردل، فارسان و سامان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های کیار و بن در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha