۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84685781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازارچه عرضه مستقیم محصولات در ملایر گشایش یافت

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۳۵
کد خبر: 84685781
بازارچه عرضه مستقیم محصولات در ملایر گشایش یافت

همدان- ایرنا- بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان، فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مدیران کل استانی، مدیران شهرستانی و اعضای ستاد تنظیم بازار در ملایر گشایش یافت.

به گزارش ایرنا؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان شامگاه سه‌شنبه در آیین افتتاح بازارچه عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهرستان ملایرT اظهار داشت: اقلام و کالاهای اساسی مور نیاز مردم در آستانه سال نو در این بازارچه‌ها، با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از بازار عرضه می‌شود.

ظاهر پورمجاهد با تاکید بر اینکه مشکلی در تامین و توزیع کالاها و مایحتاج مردم ویژه نوروز نداریم، خواستار حفظ آرامش در بازار برای ایام نوروز شد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری کسبه و بازاریان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی در کنار کسبه، بازاریان و مردم هستند تا بتوانیم آرامش بازار را برای تعطیلات نوروز حفظ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ادامه داد: سامانه‌های نرم‌افزاری به هم متصل هستند و روزانه بازار را رصد می‌کنند و بازرسی و نظارت از بازار نیز به طور در دستور کار است.

بازارچه عرضه مستقیم محصولات در ملایر گشایش یافت

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به بازدیدهای نظارتی مستمر از بازار و ایجاد آرامش در بازار سال نو، ایجاد بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی را در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم و تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب عنوان کرد.

سلمان اسماعیلی افزود: بازارچه بلوار ۱۵ خرداد به منظور عرضه مستقیم محصولات و اقلام اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افتتاح شد و بازارچه‌های دیگری نیز در دستور کار است.

شهردار ملایر نیز گفت: طرح عملیات اجرایی بازارچه عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۵۸ مترمربع در بلوار ۱۵ خرداد در یک طبقه آغاز شد.

مجید فرجی افزود: برای احداث این بازارچه با ۳۳ غرفه، حدود چهار میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی شهرداری هزینه شد که با احتساب هزینه‌های امروز حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.

بازارچه عرضه مستقیم محصولات در ملایر گشایش یافت

وی بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با تعاون روستایی منعقد کردیم، غرفه‌های این بازارچه در آستانه نوروز تا پایان ماه مبارک رمضان در حد رایگان به متقاضیان واگذار شده و تمامی اقلام و کالاهای اساسی مردم در این بازارچه عرضه می‌شود.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر روزبازار بلوار ۱۵ خرداد، در ۲ ماه آینده روزبازار میدان استاندارد با هفت غرفه نیز افتتاح خواهد شد.

فرجی ادامه داد: ایجاد روزبازار شهرک ولیعصر(عج) در منطقه مسکن مهر نیز در دستور کار شهرداری است که به دنبال تملک زمین با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه هستیم و بلافاصله پس از صدور سند، این بازارچه با سازه‌های سبک احدث می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ در این آیین مسئولان استانی و شهرستانی از غرفه‌های برپا شده در این بازارچه بازدید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha