۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84688035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به یکهراز و ۸۳۴ نفر رسید

شهرکرد - ایرنا - رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از فوت ۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با احتساب موارد جدید، فوتی‌های کرونا در استان به یک هزار و ۸۳۴ نفر رسید.

علی احمدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با مراجعه ۱۰۱ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد.

وی ادامه داد: از بیماران جدید ۱۲ نفر بستری شدند و ۳۳ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان را ۱۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۱۹ بیمار وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

احمدی در ادامه با اشاره به آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در استان تصریح کرد: در این طرح علاوه‌بر نظارت بهداشت در مکان‌های عمومی و مراکز ارائه دهنده خدمت روند واکسیناسیون هم پیگیری می‌شود.

وی با توصیه به مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز، اظهار داشت: مردم باید بدانند که تهدید کرونا همچنان وجود دارد و نباید با عادی انگاری و ساده انگاری سلامت خود و اطرافیان را در خطر اندازند.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگبندی جدید شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، خانمیرزا، اردل، فارسان و سامان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های کیار و بن در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha