۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84688471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آماده باش نوروزی درمان تامین اجتماعی زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی این سازمان در نوروز و برای رفاه حال شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، طرح آماده‌باش نوروزی با تشکیل ستاد نوروزی از امروز/پنجشنبه/ به اجرا درمی‌آید.

 دکتر مهدی نیک سیرت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته طرح آماده‌باش نوروزی ۳ مرکز درمانی تامین‌اجتماعی از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با تشکیل ستاد نوروزی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر و درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان خرمدره بصورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می‌کنند، اظهار داشت: متناسب با ظرفیت های مراکز درمانی ساز و کارهای ارائه خدمت به عموم شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی بویژه بیماران کووید ۱۹ فراهم شده که همزمان با سراسر کشور ارائه خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: پیش بینی های لازم در مراکز درمانی انجام شده و روسای بیمارستانها به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را نظارت و رصد خواهند کرد و در خصوص رفع مشکلات احتمالی به سرعت اقدام خواهند کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب پلاکاردهای مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره، به مردم درخصوص ارائه خدمات درمانی مدنظر با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.

نیک سیرت تاکید کرد: در مراکز درمانی به نحوی برنامه‌ریزی شده است که از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره ۱۰۰۰۱۴۲۰۲۴۱ و یا از طریق شماره تلفن ۳۳۴۲۴۷۱۳ به کشیک و آنکال ستاد نوروزی مراکز درمانی تامین اجتماعی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha