۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹
کد خبر: 84688575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار نفر از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۲ هزار نفر از اقشار مختلف این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور در ایام نوروز امسال به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» روز پنجشنبه در آیین اعزام کاروان های راهیان نور در گلزار مطهر شهدای اراک، افزود: یک هزار نفر از این زایران در قالب ۶ کاروان راهیان نور و در ۶ مرحله از شهر اراک به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و مابقی نیز به صورت خانوادگی به این مناطق سفر می‌کنند و سپاه و بسیج ناحیه اراک به آنها خدمات ارایه می‌کنند. 

وی ادامه داد: تزریق سه دوز واکسن برای کلیه زائرین الزامی است و از ابتدای حرکت کاروان تا انتهای اردو رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصل مهم است و همراه با کاروان های راهیان نور تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان، مبلغین، راویان برجسته و تیم رسانه‌ای حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: زایران راهیان نور به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، دهلاویه، محل عملیات والفجر هشت، فکه، چزابه، دشت عباس و اروند کنار بازدید می‌کنند.

سرهنگ پاسدار مهجوری راهیان نور را مصداق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: فرهنگ ایثار یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است و باید با جهاد تبیین این فرهنگ نورانی و کارآمد به نسل جوان منتقل شود. 

وی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک فناوری نقش مهمی در ارتقای اقتدار کشور داشته و برپایی این اردوها در راستای قدرت ساز و تحول آفرین بوده و باید روز به روز تقویت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha