۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 5406
کد خبر: 85101734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهیان نور نقش موثری در زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت دارد

اراک- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: اردوهای راهیان نور نقش موثری در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد مهجوری روز پنجشنبه در آیین اعزام راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۲ با یادواره شهدای بازی دراز و در ارتفاعات سرپل ذهاب از توابع استان کرمانشاه برگزار می شود و خوشبختانه مردم شهر اراک همچون گذشته استقبال باشکوهی از این برنامه داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: بیش از ۷۰۰ نفر از مردم شهر اراک امروز به منطقه بازی دراز اعزام می شوند تا در برنامه های فرهنگی پیش بینی شده شرکت کنند.

وی عنوان کرد: عملیات بازی دراز یکی از عملیات‌های غرورآفرین جمهوری اسلامی در مقابل تهاجم ارتش بعث عراق بود که با موفقیت انجام شد و این منطقه سرشار از حماسه های رزمندگان و مردم است که امروز باید به آحاد مردم و جوانان تبیین و روایت شود.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین رسالت های امروز ما جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان است.

وی بیان کرد: راهیان نور موثرترین روش و کارآمدترین راهکار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است و راه اندازی اردوهای راهیان نور غرب کشور قطعا می تواند در تبیین حماسه هایی که در آن مناطق انجام گرفته موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha