۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد فارس از بند رهایی یافتند
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: در آستانه سال جدید، ۱۸۱ زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی  از زندان های فارس آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

 به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، سردار یدالله بوعلی در آیین هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی افزود: این طرح یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و یکی از اقدامات درخشان استان فارس در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی تاکید کرد: در قالب طرح نذر رهایی تاکنون علاوه بر اینکه یک هزار و ۴۹۳ نفر  زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان فارس آزاد شده اند، پنج هزار بسته معیشتی و ۵۲۰ عدد کارت هدیه نیز به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.
فرمانده سپاه فجر فارس با تجلیل از نقش آفرینی تاثیر گذار خیرین و بسیجان در طرح نذر رهایی ، اظهار داشت:  همچنین با تلاش خواهران بسیجی و مشارکت فعال خیرین در استان فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.
بوعلی در ادامه سخنانش ضمن تجلیل از همه نهاد ها و خیرین فعال در این طرح خدا پسدانه، بیان داشت: همچنین در آستانه  سال جدید یک هزار بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می شود.
هشتمین مرحله طرح نذر رهایی با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان قضایی و ستاد دیه به میزبانی اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha