عضو مجلس خبرگان رهبری از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد بازدید کرد

مشهد- ایرنا- آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری امروز، پنجشنبه از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مشهد بازدید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این بازدید گفت: امروز یکی از میدانهای جنگ با دشمن عرصه خبر است و این عرصه حساس است. دشمن از جنگ مسلحانه با کشور ما مایوس شده اما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با قدرت کار می‌کند.

آیت الله حسینی ادامه داد: خبر مهم است و رخدادها باید آنگونه که است به درستی به مردم منتقل شود. بعضی اخبار انتشار آنها ترویج بدی و قُبح شکنی است که باید ظرافت اطلاع رسانی این چنین اخباری به خوبی لحاظ شود و انتشار چنین موضوعاتی قبح شکن نباشد.

وی گفت: ایمان به خدا و مجاهدت در راه خدا با جان و مال و کلمه ما را از عذاب الهی نجات می‌دهد. در این نبرد چهل ساله خدای متعال به ما نصرت فراوان عطا کرده است و کشوری که در زمان طاغوت، ضعیف و ذلیل و استعمارزده بود امروز به عنوان یک نیروی قوی است و دنیای استکبار از ایران اسلامی حساب می‌برد و مستضعفان هم به انقلاب ایران دل بسته‌اند.

نمیانده رهبر معظم انقلاب در کشور عراق در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: در عین حالی که مسوولان باید برای رفع مشکلات اقدام کنند مردم هم باید در برابر دشواری ها صبر کنند. ما باید همدیگر را به صبر و حق دعوت کنیم. متاسفانه چنانکه باید در خصوص صبر و شُکر کاری انجام نشده است، این ۲ موضوع دنیا را شیرین و آخرت را آباد می‌کند.

رییس مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان رضوی هم گفت: این خبرگزاری با ۸۷ سال قدمت از تجربه بسیار بالایی در عرصه خبر و اطلاع رسانی برخوردار است.

حسینعلی راشکی افزود: به دور از جناح‌بندی و بر اساس شعار دقت، سرعت و صحت تلاش می‌کنیم اطلاع رسانی دقیق انجام دهیم.

وی گفت: روحیه آیت الله حسینی نماینده رهبر معظم انفلاب در کشور عراق، لطیف همراه با مهربانی و در برابر دشمن مقتدر است و برای ما الگو است. این روحیه اقتدار در برابر دشمن را در سوریه بارها مشاهده کردیم.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس "آژانس خبری پارس" بنا گذارده شد و در طول بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha