رزمندگان عرصه جهاد تبیین باید به دنبال امیدبخشی به جامعه باشند

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: امروز دشمن می‌خواهد هویت اسلامی و انقلابی را از ما بگیرد که باید رزمندگان عرصه جهاد تبیین به دنبال امیدبخشی به جامعه باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز شنبه در آیین آغاز به کار راهیان‌نور دریایی شهدای خلیج‌فارس اظهارداشت: مساله جهاد تبیین ابعاد مختلفی دارد و در برهه امروز ما نیاز به جهاد ترکیبی داریم که بخشی از این جهاد ترکیبی جهاد فرهنگی است. 
وی بیان داشت: دشمنان می‌خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و ما باید کارآمدی انقلاب را نشان دهیم و کارنامه انقلاب را به مردم تبیین کنیم.
عبادی‌زاده بیان‌کرد: یکی از مسائلی که نسبت به آن هجمه وجود دارد دفاع مقدس است لذا دستاوردهای دفاع مقدس و رشادت‌هایی که در این حوزه انجام شد را باید تببین کرد لذا در راهیان نور باید جوانان ما بروند مظلومیت، رشادت و اقتدار رزمندگان اسلام را در ببینند.
وی ادامه داد: امروز یکی از وظایف ما در جهاد تبیین این است که چهره نورانی امام(ره) را که حقیقت انقلاب اسلامی است برای جهانیان تبیین کنیم چرا که این کار جلوی بسیاری از توطئه‌ها را می‌گیرد چرا که قبل از اینکه دشمن روایتگری خودش را بکند ما باید با داشته‌هایمان روایت‌گری کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha