۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 84690674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ولیعصر (عج): روحیه خدمت‌رسانی از خصوصیت‌های بارز سرهنگ پاسدار حبیبی بود

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: روحیه خدمت رسانی و همچنین ولایت مداری از خصوصیت های بارز پاسدار سهراب حبیبی بود.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در آیین تشییع پیکر سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی مسئول عملیات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرهنگ حبیبی از فرماندهان به نام سپاه استان بود که سال ها در این مجموعه خدمات شایانی ارائه داد.

وی افزود: سرهنگ پاسدار حبیبی سرباز ولایت بود و برای تمامی ماموریت ها تمام قد اعلام آمادگی می کرد و در خدمت رسانی به مردم در ناحیه امام حسین(ع) در غرب اهواز در مناطق حاشیه اهواز و هر نقطه ای که مشکلی وجود داشت با تمام ظرفیت نیروهای خود به کمک مردم می رفت.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: همچنین در سیل فروردین ماه سال ۹۸ با تمام توان خود به مردم مناطق سیل زده خدمت رسانی می کرد و همواره در تربیت نیروهای زبده و انجام ماموریت‌های خود بی نظیر بود. 

وی تصریح کرد: سرهنگ حبیبی یکی از ستونهای سپاه خوزستان بود که فقدان وی برای این مجموعه بسیار سخت است؛ امیدواریم با تجربه ای که به نیروهای جوان‌تر منتقل کرده  بتوانیم هر چه زودتر جای خالی ایشان را پر کنیم و از خداوند منان نیز خواستاریم روح ایشان را با شهدا محشور کند.

سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی مسئول عملیات سپاه ولیعصر (عج) خوزستان صبح جمعه در محور دیلم در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

آیین تشییع پیکر سرهنگ پاسدار سهراب حبیبی روز شنبه در محل سپاه استان با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان استان برگزار شد.

پیکر وی قرار است در شهرستان باغملک به خاک سپرده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha