خدمات رسانی سپاه با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بی وقفه ادامه دارد

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: خدمات ارزنده سپاه پاسداران با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بی وقفه ادامه داشته و امید می رود در شهرستان صیدون نیز مجموعه سپاه و بسیج برای خدمت بی منت به مردم عزم جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، سردار پاسدار مسعود فلاحی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه شهرستان صیدون با اشاره به اهمیت این نهاد انقلابی در کشور برای حفاظت از این نظام اسلامی و خدمت و مردم، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از انقلاب تاکنون خدمات ارزنده ای را در بخش های مختلف بخصوص در زمینه محرومیت زدایی در سطح کشور و بخصوص استان خوزستان ارائه داده است.

وی افزود: خدمت بی منت از وظایف ذاتی سپاه است و در شهرستان های باغملک و صیدون نیز خدمات ارزنده ای توسط نیروهای بسیج و سپاه و به خصوص گروه های جهادی ارایه شده که قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: شهرستان صیدون نیز همواره پشتوانه نظام و انقلاب بوده و مردم این شهرستان ولایتمدار و انقلابی در تمامی عرصه های مهم، وفادار نظام بوده و هستند.

وی مستقل شدن سپاه صیدون را یک ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: فرمانده جدید سپاه این منطقه با استفاده از ظرفیت های خوب بسیجیان و گروه‌های جهادی پشتوانه ای برای مردم ولایتمدار صیدون باشند.

سردار پاسدار فلاحی ادامه داد: وجود سپاه به پشتوانه مردم و دعای خیر مادران شهدای گرانقدر است و راهبرد اصلی این نهاد انقلابی، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم در برابر خصم دشمنان است.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین و سفارش به پاسداران و بسیجیان گفت: همواره باید شان و منزلت لباس مقدس حفظ شده و در راهی که انتخاب کرده ایم مجاهدانه تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف، فرمانده جدید سپاه صیدون را فردی مسئولیت پذیر، مجاهد و توانمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مستقل شده سپاه صیدون شاهد خدمات ارزنده تری از مجموعه سپاه و بسیج در این شهرستان باشیم.

شهرستان صیدون یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ از شهرستان باغملک جدا و مستقل شد.

آیین معارفه سرگرد پاسدار مسلم نوری میسا به عنوان اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان صیدون با حضور جانشین سپاه خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha